Curatorschap en digid
j***@gmail.com
2014-01-19 07:47:48 UTC
Is het mogelijk dat een curator van een volwassen verstandelijk gehandicapte kind, een digid krijgt (voor het verstandelijk gehandicapte kind)?

Ofwel, door het als curator aan te vragen,
dan wel door de informatie naar het kind op te laten sturen en het daar 'met hem' regelen.

Het kan toch niet zo zijn dat juist mensen (curatoren die al extra papierenrompslomp hebben) die veel met het CAK, UWV e.d. te maken hebben veroordeeld zijn tot het papier???

Joris.
bestweter
2014-01-19 08:27:27 UTC
Post by j***@gmail.com
[...]
Heeft u hier voldoende aan?
https://www.digid.nl/machtigen/gebruiksvoorwaarden/#c419
j***@gmail.com
2014-01-19 09:50:49 UTC
Post by bestweter
Post by j***@gmail.com
[...]
Krijg nou wat!! Ik dacht dat ik ´alles´ opgezocht had (bij digid, google, uwv, ...) maar deze info had ik niet gevonden (ik zocht vnl. op curator maar machtiging is natuurlijk veel beter...).

Thanx, ga eens kijken of ik het geregeld kan krijgen (meld ik tzt hier wel).

Joris.
j***@gmail.com
Joris.
b***@gmail.com
2018-01-24 16:17:24 UTC
Post by j***@gmail.com
[...]
Het kan toch niet zo zijn dat juist mensen (curatoren die al extra papierenrompslomp hebben) die veel met het CAK, UWV e.d. te maken hebben veroordeeld zijn tot het papier??? Ja wj zijn veroordeeld tot extra straf pmdat wij een verst. gehandic.kind hebben. Hij is nu 25jaar en tot onze dood achtervolgen de instanties >zorgfabrieken< ons met papieren. Mmijn zoon heeft een digid, maar vraag me niet hoe mijn ex die heeft gergeld. Sorry voor de emotionele oprisping, kots kots kots 't moest d'r ff uit.
Joris.