Aangifte, wie wil/kan mij hierbij helpen?
g***@gmail.com
2012-08-13 19:31:42 UTC
Het lijkt er op dat medewerkers van A.Hak uit Rijssen in januari 2007 in de trappenhal zijn geweest. Ik heb gezien dat 2 medewerkers van A.Hak vanaf het kantoor van de huismeester naar onze woning liepen. Halverwege wees 1 van de twee naar de deur van onze trappenhal, zovan daar moet je zijn. De andere liep de trappenhal binnen en kwam na een paar seconden weer naar buiten met een spuitfles die lijkt op de spuitfles met ROUNDUP die de milieudienst ook gebruikt tegen onkruid. In 2007 heb ik 2 keer de huismeester gevraagd of hij ook wist wie er bij mij in de trappenhal is geweest. Hij wist van niks!!! Dus voor mij waren het heel 2007 onbekenden die 'iets' in onze trappenhal hebben gespoten met behulp van die spuitfles. De milieudienst die elke dag koffie dronk bij de huismeester ook gevraagd. Wisten ook van niks. Gevraagd of ze ook de familie Deurnink kenden. Nee werd er gezegd. Daarna zijn ze nooit weer op bezoek geweest bij de huismeester Notkamp. In 2008 herken ik de 2 mannen die in 2007 in de trappenhal waren geweest. Het zijn medewerkers van het bedrijf A.Hak uit Rijssen. Ze staan verdacht voor ons huis en kijken en wijzen naar onze trappenhal, alsof er iets belangrijks is gebeurt. Later vertellen ze me dat ze bij de huismeester vis hebben gegeten. De oudere man van die twee uit januari 2007 vraag ik of hij soms toen in onze trappenhal is geweest. "Zou kunnen, kan de Essent ook zijn geweest." Ik weer naar de huismeester. Hij moet geweten hebben dat zij in januari 2007 in onze trappenhal zijn geweest. Maar hij wil niks zeggen. Woningbouw gebeld. Consulente erbij met gesprek bij huismeester. Ik vertel haar wat er gebeurt is. Dat in januari 2007 nadat voor mij toen onbekende mensen in onze trappenhal zijn geweest en dat de deur van deze trappen open stond. De huismeester heeft daar een sleutel van. Onze buren zeggen niemand toen de deur te hebben opengemaakt, zij waren allen ook niet thuis. De consulente van de woningbouw beweert dat die mensen van A.Hak niet voor de woningbouw werken maar voor de gemeente enschede. Ik vertel haar dat deze mensen vis hebben zitten eten met de huismeester. "O ja, is dat zo?" vraagt ze. De huismeester knikt van ja. Zij zou nog contact met ons opnemen. Heeft ze nooit gedaan. Heel 2008 begin 2009 probeer ik uit te zoeken wat deze mensen in onze trappenhal deden, waarom de huismeester loog in 2007 dat hij van niks wist, wat er in die spuitbus gezeten heeft die er net zo uitziet als de fles van de milieudienst met ROUNDUP, wie deze mensen zijn etc etc etc. Sindsdien gaat de huismeester klooien, en de politie ook. Via politie, huismeester, consulente woningbouw, woningbouw, maatschappelijk werk, pvda raadslid probeer ik antwoord te krijgen. Iedereen beloofd mij te helpen maar nemen geen contact met mij op. Nadat deze mensen in 2007 bij ons in de trappenhal zaten had ik een week lang ademhalingsproblemen, daarna moest ons hele gezin kotsen, en bleef mijn dochter ziek. Na 3 weken werd bij haar leukemie geconstateerd. Op 17 april 1999 om iets voor 24:00 uur savonds ben ik in mijn woning in elkaar geslagen door twee jongens met bivakmutsen op. 1 daarvan was Gerbert Deurnink met wie ik ruzie had. Gerberts vader (mijn oude buren) is imker. Zijn bijen hebben mijten. Hij werkt bij de milieudienst. Komt wijkagent Yilmaz bij mij thuis vragen medio 2008 of ik "een alternatief weet voor het gif van de Bayer tegen bijenmijten". Ik vraag hem (geschokt) van waarom hij mij dit vraagt. "Omdat dit kankerverwekkend is". Op mijn vraag of hij de familie Deurnink kent antwoord hij ontkennend. Drie keer kom ik op zijn wijkspreekuur en vraag hem waarom hij mij dit thuis vroeg. Staat ie op en loopt ie gewoon weg!!!
Moet je je voorstellen dat het erop lijkt dat ze gif in je woning hebben gespoten, je dochter al anderhalf jaar aan het chemokuren is, en je in elkaar bent geslagen en kennissen/collega's van de daders bij je huismeester op de koffie gaan elke dag bij je op de hoek van de straat. Deze huismeester goede contacten heeft met de wijkagent en die mensen van A.Hak, en dan allemaal leugens gaat vertellen over wat er nu precies gebeurt is. En dat dan de wijkagent met zo'n vraag komt terwijl de huismeester mij dagelijks gaat zitten uitdagen door steeds voor mijn voeten ("toevallig") te gaan lopen, terwijl hij liegt over zaken die er op lijken alsof men gif in de trappenhal heeft gespoten. Daar waar toevallig ook de buggy van mijn dochter staat. Voor de deur van de kelder, waar een ventilator lucht naar buiten blaast en onder de kelderdeur aanzuigt. Als er gif in de kelder is gespoten dan is het meeste langs deze buggy naar buiten geblazen. Terwijl ik heel 2008 begin 2009 dezelfde vragen heb aan de huismeester probeert men aan te sturen op een conflict situatie. Alle instanties door mij gevraagd te3 helpen bij dit conflict schijnen niet te reageren. Het lijkt er steeds meer op dat men wat probeert te bewerkstelligen of iets probeert te verzwijgen/verhullen. Eind 2008 begin 2009 schakelt de woningbouw R.J. Recherche in om mijn "stalkgedrag" richting de woningbouw vast te leggen. Men neemt ook interviews af met de huismeester. Dit verslag stopt men in een proces verbaal in augustes 2009. Ik zie het pas in maart 2010 na de uitgebreide rechtzitting. Wat er in staat is alsof men de handen in onschuld wast. Dat alles zo en zo verlopen zou zijn. Dat, terwijl men liegt in het proces verbaal dat door de rechtspraak gebruikt wordt. Ik zou daarom de huismeester aan willen klagen wegens meineed. Omdat men achter mijn rug om een heel ander verhaal verteld dat door de rechtspraak gebruikt is dan wat er werkelijk gebeurt is. En zo WEER iets in de doofpot gestopt wordt door onder ander politie/justitie, woningbouw, die contacten heeft direct of via via met de mensen die mij in 1999 in elkaar hebben geslagen en wat ook in de doofpot is gestopt. Op 14 april 2009 dien ik een artikel 12 verzoek in over de mishandeling in 1999. Drie dagen voor de verjaringstermijn. 15 april 2009 wordt ik door de politie opgehaald en na verhoor/contact met doktoren/psychiaters in het gekkenhuis gegooid. Ik zou "paranoide wanen" hebben als ik vertel over wat de feiten zijn. (Komt iemand in de trappenhal, gaat weer met fles ROUNDUP, ik ziek, hele gezin ziek, leukemie, huismeester "weet van niks" etc etc etc. Het zou een psychische aandoening zijn waar ik last van heb.

Het gaat er dus om dat het LIJKT op dat er mensen vergiftigt zijn, mensen zich ook nog eens verdacht gaan gedragen, vreemde dingen zeggen, LIEGEN over wat er gebeurt zou zijn, en dat men dit alles in de doofpot stopt door degene die vragen steld (ik) als stalker/belager/gek weg te zetten.

Dit verhaal is nog veel langer dan hier beschreven, en ik zou graag willen dat justitie deze zaak gaat onderzoeken. Omdat het nu erop lijkt dat men mij heeft willen vermoorden (zei de gek) om alles in de doofpot te stoppen over wat er in 1999 is gebeurt, men "per ongeluk" een kind van 2,5 jaar de kanker heeft bezorgd, en dat men DIT weer in de doofpot moet stoppen door niet alles in de doofpot te stoppen maar de klokkenluider helemaal kapot te maken en/of krankzinnig te maken. Zodat de politie kan zeggen ""zie je wel hij is gek".

Na alles wat er sinds 2007 is gebeurt heb ik zoveel getuigen en bewijsmateriaal dat ik ZEER AANNEMELIJK kan maken cq KAN BEWIJZEN dat men wat in de doofpot wil stoppen met geweld en/of het vergiftigen van mensen, althans deze indruk wekken. Zoveel 'toeval' is onmogelijk. Ik zou er een boek over kunnen schrijven (wat ik ook gedaan heb).

Mensen die bij deze zaak ('complot'/'samenzwering') zijn betrokken zijn o.a.:

Huisarts dr Naber Enschede. Maatschappelijk werker Peter Lansink , ex partner Gea Wijering, UWV, wijkagent Erol Yilmaz, hoofdagent Marnix Elders, Mediant psychiater Snel, Kaldel, Willem Snelleman, Anita Hoenderboom, dr van de Berg, dr van de Plas, medewerkers A.Hak uit Rijssen, SOM plantsoenendienst (milieudienst), turkse buurvrouw (nr 23) overburen, huismeester Notkamp.

Het gaat voornamelijk over leugens die in het proces verbaal staan wat de politie Enschede heeft samengesteld en wat gebruikt is tegen mij tijdens rechtszittingen.

Over alles wil ik een verklaring afleggen omdat dit tijdens/na mijn arrest op 15 april 2009 nog niet gebeurt is. Alles wordt mbv "paranoïde wanen", "complottheorieën", "achterdochtige kijk op de omgeving" etc psychisch verklaard en onder het tapijt geschoven.

http://www.tctubantia.nl/regio/twente/6407667/Dreiging-met-machinegeweer-bracht-stalker-in-het-strafrecht.ece

http://www.tctubantia.nl/regio/twente/6408955/Dreiging-met-machinegeweer-bracht-stalker-in-strafrecht.ece

In de ggz in Enschede (Mediant) in 2009 heb ik een patiënten vertrouwens persoon (pvp) gebeld en mijn probleem met de woningbouw verteld. Een dag later komt dr van de Berg en zegt: "Als je schrijft wat je zegt dan verklaren ze je helemaal voor gek en kom je nooit meer vrij". 2 Maand later wordt ik bedreigt met dat ik met machinegeweer wil gaan schieten etc en wordt er gezegd dat wordt Oldenkotte (=tbs). Daarom durfde ik in 2009/2010 in het Pieter Baan daar niet eens over te praten. Iedere keer als ik vertel wat er gebeurt is (feiten) wordt het uitgelegd als paranoïde wanen of wordt ik agressief bedreigt door doctoren/politie. Men heeft mij zelfs DWANGMEDICATIE gegeven, medicatie waarvan je 25 jaar eerder dood gaat!
Max Doorrijhoogte
Gerard Wensink
2012-08-14 13:13:23 UTC
Post by Max Doorrijhoogte
heerlijk, dit. Dank je!
psychopatische sadist
Rob
2012-08-14 13:57:01 UTC
Post by Max Doorrijhoogte
heerlijk, dit. Dank je!
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor we allerlei noodkreten krijgen
over hoe je persoonlijke gegevens van Internet afkrijgt, zoals toen
die Arie de Klerk een dergelijk verhaal gepost had en daar later
spijt van kreeg.
Gerard Wensink
Hebben ze hem vergiftigd?
Nieuwslezer
2012-08-14 17:01:04 UTC
Post by Max Doorrijhoogte
heerlijk, dit. Dank je!
'k Ben benieuwd hoe lang het duurt voor we allerlei noodkreten krijgen
over hoe je persoonlijke gegevens van Internet afkrijgt, zoals toen
die Arie de Klerk een dergelijk verhaal gepost had en daar later
spijt van kreeg.
Je behoeft geen deskundige, ...oog of ...ater te zijn, om het schrijven van
OP direct naar de bittenbak te verwijzen.
Men heeft al bij OP geconstateerd, dat het met hem 'niet helemaal lekker
zit'. Met zijn posting bewijst hij dit óók aan mij!
Kierewiet
2013-11-24 06:28:52 UTC
Post by Max Doorrijhoogte
heerlijk, dit. Dank je!
misschien wel de bedoelening!
Post by g***@gmail.com
[...]
Over alles wil ik een verklaring afleggen omdat dit tijdens/na mijn arrest op 15 april 2009 nog niet gebeurt is. Alles wordt mbv "parano�de wanen", "complottheorie�n", "achterdochtige kijk op de omgeving" etc psychisch verklaard en onder het tapijt geschoven.
http://www.tctubantia.nl/regio/twente/6407667/Dreiging-met-machinegeweer-bracht-stalker-in-het-strafrecht.ece
http://www.tctubantia.nl/regio/twente/6408955/Dreiging-met-machinegeweer-bracht-stalker-in-strafrecht.ece
In de ggz in Enschede (Mediant) in 2009 heb ik een pati�nten vertrouwens persoon (pvp) gebeld en mijn probleem met de woningbouw verteld. Een dag later komt dr van de Berg en zegt: "Als je schrijft wat je zegt dan verklaren ze je helemaal voor gek en kom je nooit meer vrij". 2 Maand later wordt ik bedreigt met dat ik met machinegeweer wil gaan schieten etc en wordt er gezegd dat wordt Oldenkotte (=tbs). Daarom durfde ik in 2009/2010 in het Pieter Baan daar niet eens over te praten. Iedere keer als ik vertel wat er gebeurt is (feiten) wordt het uitgelegd als parano�de wanen of wordt ik agressief bedreigt door doctoren/politie. Men heeft mij zelfs DWANGMEDICATIE gegeven, medicatie waarvan je 25 jaar eerder dood gaat!
kanekr!
Kierewiet
2013-11-24 06:29:36 UTC
Ik wil iedereen met een machinegeweer overhoop schieten zegt hoenderboomhoer van medaint!
Kierewiet
2017-06-11 15:30:02 UTC
75 maanden in gevangenis en psychiatrische ziekenhuizen gezeten sinds 15 april 2009. Omdat ik praatte over feiten die gebeurt zijn. Ondertussen blijkt Roundup nogal een omstreden middel te zijn. Wat gebruiken de milieudiensten eigenlijk precies voor gif tegen onkruid, en wat moet je daarmee in een trappenhal waar geen onkruid groeit?
Kierewiet
2018-07-02 00:04:52 UTC
Post by Max Doorrijhoogte
heerlijk, dit. Dank je!
Ziek figuur
BugHunter
2018-07-02 18:15:40 UTC
Post by Kierewiet
Post by Max Doorrijhoogte
heerlijk, dit. Dank je!
Ziek figuur
In 6 jaar tijd kan-ie allang weer beter zijn.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Gerard Wensink
2012-08-15 09:53:18 UTC
Hoe kan ik dit bericht verwijderen? De politie heeft via via mij vriendelijk gesommeerd hiermee te stoppen anders krijg ik mijn kinderen niet te zien.
pleerol
2012-08-15 10:01:07 UTC
Post by Gerard Wensink
Hoe kan ik dit bericht verwijderen? De politie heeft via via mij vriendelijk gesommeerd hiermee te stoppen anders krijg ik mijn kinderen niet te zien.
Zitten ze bij de politie in Enschede de hele dag NG's te lezen en FB te
kijken?
--
groeten, pleerol (pleelol, in het Chinees) :-)
Iedereen heeft gelijk, want niet iedereen IS gelijk.
Meer spreuken: http://members.home.nl/pleerol
Sietse Vliegen
2012-08-15 19:39:52 UTC
Post by pleerol
Post by Gerard Wensink
[...]
Ik heb zo'n vermoeden dat het bericht via meerdere media de wereld in
is gestuurd.
Rob
2012-08-15 14:10:44 UTC
Post by Gerard Wensink
Hoe kan ik dit bericht verwijderen? De politie heeft via via mij vriendelijk gesommeerd hiermee te stoppen anders krijg ik mijn kinderen niet te zien.
Kijk daar heb je het al!!!
Ik had het al voorspeld...
Sietse Vliegen
2012-08-15 19:37:42 UTC
Post by Rob
Post by Gerard Wensink
[...]
Volgende keer zet ik een pool op, over het aantal dagen tussen OP en
spijt-bericht. In dit geval zou ik zelf dik verloren hebben ;-)
Sietse
Sietse Vliegen
2012-08-15 19:36:01 UTC
Post by Gerard Wensink
Hoe kan ik dit bericht verwijderen? De politie heeft via via
mij vriendelijk gesommeerd hiermee te stoppen anders krijg ik
mijn kinderen niet te zien.
Je bent de tweede in korte tijd die te laat beseft hoe Usenet werkt,
in combinatie met verscheidene WWW-diensten die alle berichten
vereeuwigen. Bekijk deze draad maar eens in het Google-archief:

https://groups.google.com/forum/?fromgroups#!search/zoekresultaten/nl.juridisch/Yt6qANBb5io/UmeIk2Jh628J

Samenvatting: alles wegkrijgen, ook de quotes in berichten van
anderen, is onmogelijk. Maar de politie wil toch alleen dat je ermee
stopt? Dat is nou net weer verbluffend eenvoudig.
Sietse
Sietse Vliegen
2012-08-15 19:53:28 UTC
Post by Sietse Vliegen
Post by Gerard Wensink
Hoe kan ik dit bericht verwijderen? De politie heeft via via
mij vriendelijk gesommeerd hiermee te stoppen anders krijg ik
mijn kinderen niet te zien.
[......]
Post by Sietse Vliegen
[...]
Vind het trouwens een vreemd verhaal. De politie beslist toch niet of
jij je kinderen te zien krijgt? Als die, of individuele politiemensen,
zich in hun eer of goede naam aangetast voelen, kunnen ze van alles
eisen, maar niet op straffe van ontzegging van omgang met je kinderen,
dunkt mij. Als ik jou was zou ik het bericht cancellen, en als je een
Google-account hebt het ook daar verwijderen, en tegen die via-via
zeggen dat je je best hebt gedaan. Mogelijk willen ze dat je een
rectificatie plaatst, en dat zou ik dan ook maar doen. Meer is in rede
niet van een mens te verwachten. O ja, en stoppen natuurlijk.

Dit wat betreft het usenet-gedeelte. Voor de rest is het wellicht ook
handig om de nodige redelijkheid aan de dag te leggen. Sterkte!
Sietse
Johan K.
En sinds wanneer wordt de rechter buiten spel gezet?
Gerard Wensink
2012-08-16 13:17:23 UTC
Post by Johan K.
En sinds wanneer wordt de rechter buiten spel gezet?
De rechtspraak, net zoals advocaten,ggz,pieter baan en politie etc (het hele 'systeem'), hebben er voor gezorgd dat sinds mijn arrest/opname ggz 15 april 2009, arrest 2de keer july 2009 t/m hoger beroep september 2010 dat ik mijn verhaal niet heb kunnen vertellen. Op vele manieren die ik niet beschrijf anders krijg ik mijn kinderen (nooit meer?) niet te zien. De moeder schendt zo met hulp van het 'systeem' het omgangsrecht, om de doofpot compleet te maken. (kleine potjes hebben grote oren). Ik denk zelf dat de kans dat ik mijn kinderen ooit nog te zien krijg kleiner is dan de kans dat ik geen leven meer zal hebben. Zo is mij in 2005 al verteld door iemand dat die mensen die mij in 1999 in elkaar hebben geslagen mij ook wel hadden kunnen vermoorden en ook nog wel een keer weer terug kunnen komen. Door zulke uitspraken/gebeurtenissen heb ik al langer een 'achterdochtige kijk op mijn omgeving' en 'paranoide wanen' welke dus inderdaad terecht zijn geweest. Ik heb dus 17 maand in de gevangenis gespendeerd, eerst 10 dagen isoleercel op last van de gedragsdeskundige van de politie enschede, ben bedreigt met tbs waardoor ik niet eens meer durfde te praten over 1 en ander etc. Allemaal om mij de mond te snoeren. Er is een beeld van mij gecreëerd alsof ik een pedoseksuele incestueuze stalker/belager ben die mensen bedreigt. Daardoor ben ik nu nog steeds in de war (psychisch kapot).
Zo had ik mijn laatste hoop gevestigd op de rechtspraak, maar de rechtspraak heeft 'geen tijd en geen geld', waardoor ik niks mag zeggen. Men gaat nu weer voor de zoveelste keer over de rug van mijn kinderen om mij het zwijgen op te leggen. Waarom geeft men mij niet gewoon een nekschot?
Gerard Wensink
2012-08-16 13:29:51 UTC
Post by Johan K.
En sinds wanneer wordt de rechter buiten spel gezet?
Citaat:

"Recht is geen recht. Het belang van het kind staat namelijk toe iedere wet aan de kant te schuiven. Dit is nog steeds de heersende wetspraktijk."

En daar maakt men dus misbruik van. "Liegen mag" in zo'n geval.
Sietse Vliegen
2012-08-17 12:14:07 UTC
Post by Gerard Wensink
Post by Johan K.
En sinds wanneer wordt de rechter buiten spel gezet?
"Recht is geen recht. Het belang van het kind staat namelijk toe iedere wet aan de kant te schuiven. Dit is nog steeds de heersende wetspraktijk."
Dat citaat klinkt niet al te gezond. Rechters schuiven geen wetten aan
de kant, en als jij je kinderen niet mag zien, wordt dat besloten
volgens wetten (en jurisprudentie). De rechter weegt af, en daarbij
staat idd het belang van het kind voorop. Dat belang wordt niet
gediend door het zoeken van publiciteit, en zeker niet met teksten
zoals die waar jij deze draad mee startte. Ik zou er onmiddelijk mee
kappen als ik jou was, ook met deze draad. Dus ook niet op deze post
reageren.
Sietse
Sietse Vliegen
2012-08-17 12:05:15 UTC
Post by Sietse Vliegen
Post by Sietse Vliegen
[...]
Die rechter is uiteindelijk degene die beslist. Maar daaraan
voorafgaand kan er best druk uitgeoefend zijn. Ik denk dat de kinderen
of aan de moeder zijn toegewezen, en/of dat het gezin onder toezicht
staat. En wellicht is er getouwtrek over het bezoekrecht, en heeft W.
een advocaat. Die kan de klacht van de betrokken agenten hebben
overgebracht. Of de instantie die toezicht houdt op het gezin. En
misschien heeft die, of de advocaat, gezegd dat deze actie niet handig
is, en gevolgen kan hebben voor de bezoekregeling. Ik kan me
voorstellen dat zo iemand wel eens met de handen in het haar zit.

Dat W. de publiciteit zoekt, en helemaal met zulke teksten, kan worden
gezien als mogelijk schadelijk voor zijn kinderen. Dus dan heeft
genoemde 'via-via' nog gelijk ook. Ik zou W ook aanraden om geen
enkele publiciteit meer te zoeken. Maar ja, hij zal dat zien als deel
van het complot. In sommige gevallen werkt bijna alles averechts.

Draadstarter, lees je even mee: KAPPEN!!
Sietse
Johan K.
2012-08-17 12:53:10 UTC
Post by Sietse Vliegen
Post by Sietse Vliegen
Post by Sietse Vliegen
[...]
Mooi verhaal maar de politie kan niet iemand even zeggen 'stoppen'. Dat kan
alleen de rechter.

En is jouw 'KAPPEN' is volslagen irrelevant. Niemand zal zich aan jouw gebral
houden. Sterker het is een hautain gedrag van iemand die denkt iets te zijn
maar niks is.
Nieuwslezer
2012-08-17 13:00:29 UTC
En dit komt uit jouw toetsenbord?
Johan K.
Jij bent de slimste thuis?
Nieuwslezer
Deze vraag zal men nooit aan jou stellen!
Sietse Vliegen
2012-08-17 13:55:27 UTC
[.......]
Post by Johan K.
Post by Sietse Vliegen
Post by Johan K.
Post by Sietse Vliegen
[...]
Laat me raden: er is ook zo'n complot tegen jou aan de gang?
Helemaal lekker ben je alvast niet, als je denkt dat alleen rechters
tegen mensen kunnen praten. En dat als ik tegen jou zeg dat je moet
ophouden je als een idioot aan te stellen, dat ik dan de rechter
buiten spel zet. Kunnen jullie niet het beste samen optrekken?
Sietse
Lane
2012-08-17 15:11:14 UTC
Post by g***@gmail.com
Het lijkt er op dat medewerkers van A.Hak uit Rijssen in januari 2007
in de trappenhal zijn geweest. ……………..Men heeft mij zelfs
DWANGMEDICATIE gegeven, medicatie waarvan je 25 jaar eerder dood gaat!
Misschien een boek schrijven, maar niet in deze NG. Onleesbaar,
kansloos en onadviseerbaar.

Lane
--
Geen genot zonder wrijving
No pleasure without friction
Gerard Wensink
2012-11-02 20:14:24 UTC
Wil iedereen mij helpen deze thread helemaal te wissen door zijn eigen bericht te verwijderen?
Rob
2012-11-02 20:18:25 UTC
Ik zal het uitprinten en in de trappenhal ophangen.
Poecilia
2012-11-02 20:29:21 UTC
Post by Gerard Wensink
Wil iedereen mij helpen deze thread helemaal te wissen door zijn eigen
bericht te verwijderen?
Heeft geen enkele zin, lang niet alle servers ondersteunen cancels,
bovendien heeft google de berichtjes allang opgeslagen, wat eenmaal is
gepost raak je nooit meer kwijt
Poecilia Reticulata
Rob
Hij had een voorbeeld moeten nemen aan Arie de Klerk :-)
De oppositie
2012-11-02 20:35:06 UTC
Nieusgroeplezer
2012-11-02 22:27:02 UTC
Post by g***@gmail.com
Het lijkt er op dat medewerkers van A.Hak uit Rijssen in januari 2007
in de trappenhal zijn geweest.
Verder alles gewist.

Waar ben/was je mee bezig?
Ik wens jou succes om in het 'normale' leven terug te komen.
Gerard Wensink
2012-11-04 16:04:42 UTC
Das nou net het probleem. In het 'normale' leven worden bepaalde dingen onderzocht, kun je een verklaring afleggen, aangifte doen etc. Wat men mij heeft aangedaan is inderdaad niet normaal. Stel je eens voor dat onderzoek uitwijst dat men inderdaad een meisje van 2.5 jaar heeft vergiftigd waardoor zij leukemie heeft gekregen. Stel je eens voor dat groepen mensen waaronder politie zelf dit ook nog eens expres verdacht gaan maken, en dan de persoon die vragen gaat stellen over allerlei verdachte gedragingen en gebeurtenissen gaat 'behandelen mbv justitie' omdat hij zogenaamd 'paranoide wanen' zou hebben. En deze dan inderdaad later nog eens gaan proberen te vergiftigen met medicijnen om hem zo voorgoed het zwijgen op te leggen. Stel je eens voor dat dat waar is. Dan is dat toch niet normaal?
Gerard Wensink
2012-11-04 16:05:53 UTC
Precies, dat bericht bedoel ik. Kan justitie dit niet laten verwijderen?
bestweter
2012-11-04 16:50:07 UTC
Post by Gerard Wensink
Precies, dat bericht bedoel ik. Kan justitie dit niet laten verwijderen?
Vragen staat vrij:

Adres

Ministerie van Veiligheid en Justitie
Bezoekadres
Schedeldoekshaven 100
2511 EX Den Haag
Telefoonnummer: (070) 370 79 11
Faxnummer: (070) 370 79 00

Postadres

Postbus 20301
2500 EH Den Haag
Poecilia
2012-11-04 16:52:11 UTC
Post by bestweter
Post by Gerard Wensink
[...]
Inderdaad, het heeft niet vel zin dat hier te vragen, maar zelfs al
lukt het, dan is de kans groot dat er al copietjes zijn gemaakt, het
heeft dus niet veel zin
Poecilia Reticulata
Johan K.
2012-11-04 19:40:48 UTC
Post by bestweter
Post by Gerard Wensink
Precies, dat bericht bedoel ik. Kan justitie dit niet laten verwijderen?
Blijkbaar ben je geen echte bestweter maar een betweter want het antwoord zal
dus 'Nee' zijn.
2500 EH Den Haag
bestweter
2012-11-04 20:33:12 UTC
Post by Johan K.
Post by bestweter
Post by Gerard Wensink
Precies, dat bericht bedoel ik. Kan justitie dit niet laten verwijderen?
Blijkbaar ben je geen echte bestweter maar een betweter want het antwoord zal
dus 'Nee' zijn.
Desalniettemin staat het vragen -los van het antwoord- vrij.
2500 EH Den Haag
Johan K.
2012-11-05 09:38:01 UTC
Post by bestweter
Post by Johan K.
Post by bestweter
Post by Gerard Wensink
[...]
Het is al vaker duidelijk geworden dat jij de slogan "1 idioot kan meer
vragen dan 100 wijzen kunnen beantwoorden" met veel enthousiasme hanteerd
2500 EH Den Haag
Johan K.
2012-11-04 19:40:03 UTC
bestweter
2012-11-05 17:36:17 UTC
Post by Gerard Wensink
Precies, dat bericht bedoel ik. Kan justitie dit niet laten verwijderen?
Als je dus onderstaand bericht bedoelt dan kun je dat dus nooit meer
verwijderen.
========
Kennelijk is het daarom dat de OP vraagt:
"Kan justitie dit niet laten verwijderen?"
Johan K.
2012-11-05 18:42:31 UTC
Post by bestweter
Post by Gerard Wensink
[...]
Zou je echt denken? Maar dan weet jij vast wel de juiste vraag en plek welke
OP moet stellen?
bestweter
In ieder geval niet bij u.
Johan K.
Word jij nu nooit eens moe van jezelf?
bestweter
U wel?
tukkerterror
2012-11-25 03:17:33 UTC
Post by Gerard Wensink
Wil iedereen mij helpen deze thread helemaal te wissen door zijn eigen bericht te verwijderen?
Whahahahahahaha volgens mij ben je vergeten alstjeblieft te zeggen