Nederland is een achterstand land
Tja
2004-01-19 20:13:28 UTC
Nederland is per definitie een achterstandland.
Niemand kan tegen een ander zeggen dat hij in
een achterstandbuurt woont.

Er zijn genoeg nouveau riche figuren die zich in
een buurt gaan vestigen met een waanidee
dat ze bij een elite behoren.

De elite herkent niet wie de nouveau riche is.
Dat bewijst al het een en ander.

In engeland val je snel door de mand.

Er is per definitie in nederland geen elite of hoger
opgeleide die zijn opleiding of status waarmaakt
of verdiend. Tenzij je het jezelf toeliegt (of toeschreuwt).

Het is in andere landen veel moeilijker om
vergissingen te maken.

In nederland hoor je bij een hoger opgeleide
als je aan stemverheffingen doet (lekker makkelijk).
Of als je vanuit een spreekgestoelte bralt.
Hiervoor hoef je niet gestudeert te hebben.

Nergens anders in de wereld is dit mogelijk.

Je moet met de massa hysterie meedoen jezelf links
laten programeren en later met een andere massa hysterie
jezelf rechts laten programeren. Niemand uit geen enkele elite
uit geen enkele opleidings niveau komt men op het idee,
"wie programeerd mij hieruit als het niet werkt?"
Niemand uit geen enkele opleidingsniveau heeft gedacht
dat je met intelligentie meer bereikt dan met linkse of rechtse
gedachtes. Ook hierom kan er in nederland niet gerept worden
van achterstandbuurten. Iedereen zit in hetzelfde schuitje.
Het enige verschil is uitbuiting.
Tom
2004-01-19 20:17:29 UTC
Post by Tja
Nederland is per definitie een achterstandland.
En wat is je juridische vraag?

Tom.
Sander Arts
2004-01-19 20:19:13 UTC
On Mon, 19 Jan 2004 21:17:29 +0100, "Tom"
Post by Tom
Post by Tja
Nederland is per definitie een achterstandland.
En wat is je juridische vraag?
Tom.
Ik denk; ben ik rijp voor gedwongen opname o.i.d.

Sander
Blorpo <Blorpo@>
2004-01-19 20:27:43 UTC
Post by Tom
Post by Tja
Nederland is per definitie een achterstandland.
En wat is je juridische vraag?
Tom.
Ik denk; ben ik rijp voor gedwongen opname o.i.d.
Sander
Gedwongen opname mag geloof ik alleen nog als de persoon een direct
gevaar voor zichzelf of de omgeving is. Wellicht dat de vraag daarover
gaat.
Taco
2004-01-19 20:47:37 UTC
"Blorpo" <Blorpo@> schreef in bericht news:***@4ax.com...

| Gedwongen opname mag geloof ik alleen nog als de persoon een direct
| gevaar voor zichzelf of de omgeving is. Wellicht dat de vraag daarover
| gaat.

Zeer zeker een gevaar voor zichzelf. Als je zo'n figuur tegenkomt, krijg je
toch snel de neiging hem/haar de mond te snoeren.

Taco
Tja
2004-01-20 16:21:58 UTC
Post by Taco

> [...]
Zeer zeker een gevaar voor zichzelf. Als je zo'n figuur tegenkomt, krijg je
toch snel de neiging hem/haar de mond te snoeren.
Waarom is massa-hysterie een kwaal waar verstandige mensen
niet aan mee hoeven te doen. Of van gevrijwaard zijn.

Ik verwees naar het feit dat bij de rechtbank figuren rondlopen die
onvoldoende geschoold zijn om zich aan massa-hysterie te onttrekken.

Het spreekt vanzelf dat de hysterie hoogtij viert. Terwijl dat bij
rechtszaken
niet thuishoort.
Tja
2004-01-19 23:48:58 UTC
Post by Tom
Post by Tja
Nederland is per definitie een achterstandland.
En wat is je juridische vraag?
PAAAAAAAARDOOOON?????????????
Post by Sander Arts
Post by Tom
Tom.
Ik denk; ben ik rijp voor gedwongen opname o.i.d.
HE HE HIJ HEEFT HET DOOR!!!
Sander
Tja
2004-01-19 23:48:07 UTC
Post by Tom
Post by Tja
Nederland is per definitie een achterstandland.
En wat is je juridische vraag?
Tom.
De vraag of uiteenzetting gaat over "is iemand genoeg ontwikkeld
om een juist oordeel te vormen'. Zonder aan massa hysterie mee te doen.

IK GELOOF VAN NIET NAMELIJK

Moet ik alles ondertittelen!!!!!!!!!!
Tom
2004-01-20 01:11:07 UTC
Post by Tom
De vraag of uiteenzetting gaat over "is iemand genoeg ontwikkeld
om een juist oordeel te vormen'. Zonder aan massa hysterie mee te doen.
Dat is geen juridische, maar een psychologische vraag.
Post by Tom
IK GELOOF VAN NIET NAMELIJK
En je toetsenbord is ook nog stuk.
Post by Tom
Moet ik alles ondertittelen!!!!!!!!!!
Het zou inderdaad helpen als je de juiste nieuwsgroepen zou uitkiezen voor
je vragen, en als je minder onsamenhangend zou posten. In ieder geval is je
bericht eerder iets voor nl.politiek dan voor nl.juridisch.

Groeten,
Tom.
Tja
Dat kun jij niet beoordelen!!!!!
Hans
2004-01-20 01:13:41 UTC
Post by Tja
IK GELOOF VAN NIET NAMELIJK
Moet ik alles ondertittelen!!!!!!!!!!
Tja, weer hetzelfde infantiele gedrag.
Schreeuwen, het gebruik van meerdere uitroeptekens, waar 1 enkel
vraagteken op zijn plaats was geweest.
En dan de (onbewuste?) sexuele typefout: onderTITTelen... verwijzing
naar het gemis van de moederborst?
Voer voor Freudianen :)

Hans
Tom
2004-01-20 08:53:05 UTC
Post by Hans
Post by Tja
[...]
Dat is zeker voer voor Freudianen. Sterker nog: inmiddels is
wetenschappelijk bewezen dat het aantal uitroeptekens in een zin omgekeerd
evenredig is aan de penislengte van de schrijver.

!

Groeten,
Tom.
Tja
2004-01-20 16:17:27 UTC
Post by Tom
Post by Hans
Post by Tja
[...]
Waarom niet een omgekeerd evenredig beginsel van een nog te ontdekken
marsfosiel.
Taco
2004-01-20 19:04:06 UTC
"Tja" <***@tja.com> schreef in bericht news:400d51c7$0$139$***@reader2.nntp.hccnet.nl...

TROLL ALERT
Hans
2004-01-21 00:19:52 UTC
Post by Tja
Waarom niet een omgekeerd evenredig beginsel van een nog te ontdekken
marsfosiel.
Wat is een marsfosiel?

Hans
Marc
Als je zoveel taalfouten maakt lijkt me dat niet helemaal onzinnig
k***@zcll.nl

Ik ben het volkomen met je eens. Ik lees dit 14 jaar later en ik ben bang dat er nog steeds niet veel verbeterd is. Ik kreeg net een snapchat toegestuurd waarop diegene liet zien dat als je je taal van je telefoon naar het engels zet je opeens veel meer filters en dingetjes hebt. Ik vind dit niet kunnen en erg lullig. Er moet een einde aan komen dat wij bepaalde privileges niet hebben!
s***@gmail.com
2018-01-08 19:25:35 UTC
Hallo Kilyan,
Wat fijn dat iemand hier eindelijk aandacht aan besteed, dit is hetgene wat mij nu al maanden lang wakker houdt ‘s nachts. Heel erg bedankt voor dit bericht, nu weet ik dat ik niet de enige ben
k***@zcll.nl
2018-01-08 19:30:44 UTC
Post by s***@gmail.com
[...]
Beste Savannah,

Fijn dat je dit probleem zo snel kon adresseren. Ik vind het erg spijtig om te lezen dat dit je al zo lang wakker houdt! En geloof mij ik denk, nee ik weet dat je niet de enige bent die inziet dat het niet langer zo kan. Laatst maakte ik een leuke snapchat en dacht ik wow ik heb een hele lege hoek, wat ga ik hier nou mee doen?! Ik lag die hele avond te denken wat wil ik nou hoe ga ik dit oplossen want dit verpest mijn foto een beetje. Nu baal ik enorm dat wij zo achtergesteld worden want ik ben heel eerlijk ik had zeker wel een "you cute" of een "he he he"... Ik stel voor dat we een referendum gaan starten!
s***@gmail.com
2018-01-08 19:50:34 UTC
Dat lijkt me een super goed idee! Als ik je nog kan helpen met het probleem van de lege hoek, moet je het maar laten weten.
Nu ik erachter ben dat het beter is om Engels of Amerikaans te zijn, heb ik alle leuke snufjes. Ook alle snufjes om jouw lege hoek te vullen. Heel erg bedankt dat je gereageerd hebt op mijn reactie. Een datum prikken om hier uitgebreid over te praten, wordt lastig, maar is wel mogelijk. Wat zeg je van morgenavond?
Groetjes!
k***@zcll.nl
2018-01-08 19:55:44 UTC
Post by s***@gmail.com
[...]
Ehm morgen avond komt mij erg goed uit! Ik vroeg me alleen af of je dan de locatie bedoelt als in het pand van de heer Sdj of dat u hier een andere locatie voor in gedachten had.

Yours faithfully,

s***@gmail.com
2018-01-08 20:14:01 UTC
Gegroet K,

Ik bedoel inderdaad het pand van SdJ, wat fijn dat dit zo snel kan. Tot morgen.

Toedeloe!