De anti-tinder
s***@hotmail.com
2017-10-03 15:56:42 UTC
Een vraag voor alle mannen die een serieuze relatie zoeken.

Want vinden jullie van het volgende idee:

"Een anti-tinder" op waarop bijgehouden worden welke vrouwen sletten zijn en wie niet.

Wat vinden jullie van dit idee voor deze app ?

Zeker nu het "sleepnet" van de overheid actief drijgt te gaan, is dit idee misschien zelfs al wat achterhaalt ! LOL.

Doei,
Skybuck.

Juridisch gezien is er misschien een probleem: "naming and shaming" of "privacy"

Indien de app alleen door een "vereniging" gebruikt zou worden is na mijn inziens dit probleem juridisch gezien opgelost.
r***@gmail.com
Wanneer ben je een slet?
Rob
Regel 1 van usenet: ga nooit in op postings van Skybuck.
s***@hotmail.com
2017-10-14 19:02:49 UTC
Post by Rob
Post by r***@gmail.com
Post by s***@hotmail.com
[...]
Hey robbie... had ik toch bijna jouw two postings gemist ! Heb je die andere gedelete jou (verkeerde e-mail adres gebruikt) ? Nouja... geeft niet hoor...LOL.

Wel bedankt voor je bijdrage... dat wordt zeer op prijs gesteld... vooral omdat het aantal reacties nogal laag is voor "zulke belangrijke materie". :)

Je stelt wel een hele goede belangrijke en toch ook wel moeilijke vraag.

Dit is waarschijnlijk de moeilijkste vraag wat betreft dit thema, en een vraag waarvan als het antwoord ontbreekt het niet zoveel zin heeft om een anti tinder te maken.

Hoewel het antwoord op deze vraag waarschijnlijk individeel zal verschillen van persoon tot persoon.

De een vind dit en de ander vind dat.

Het is dus waarschijnlijk een kwestie van "persoonlijke smaak en inzicht en acceptatie/acceptable gedrag".

Echter denk ik wel dat meeste stemmen gelden.... mensen zouden zelf een beetje kunnen aangeven waar ben hun de grens ligt... Echter is het dan wel een beetje flauw als mensen worden vermeld die andere een bepaalde gemiddelde grens ligt.

Deze mensen zouden verborgen kunnen worden door de app... totdat een bepaalde "threshold" overschreven wordt.

De app zou dus een instelling kunnen bevatten waarbij mensen zelf aangeven waar bij hun de grens ligt... tussen het zijn van een "niet-slet" en "slet" :) :) :)

Doei,
Skyapp ! =D